• Кредити
      • Ипотечни кредити
      • Сравнение на оферти
      • Каталог
      • Бързи ипотечени кредити
      • Кредитна консултация
      • Потребителски кредити
      • Сравнение на оферти
      • Каталог
      • авто кредити и лизинги
      • Студентски кредити
      • Бързи кредити
      • Сравнение на оферти
      • Бързи бизнес кредити
      • Бързи ипотечени кредити
      • Съвети
  • Картови продукти
  • Спестявания
      • Ипотечни кредити
      • Сравнение на оферти
      • Каталог
      • Бързи ипотечени кредити
      • Кредитна консултация
      • Потребителски кредити
      • Сравнение на оферти
      • Каталог
      • авто кредити и лизинги
      • Студентски кредити
      • Ипотечни кредити
      • Сравнение на оферти
      • Бързи бизнес кредити
      • Бързи ипотечени кредити
      • Съвети
  • Застраховки
  • Калкулатори
  • Новини и съвети
  • Почивки
Добре дошли! За да се възползвате от всички функции, моля Вход или Регистрация.
  • Форум
  • Активни теми
  • Търси
  • Вход
  • Регистрация
РЕКЛАМА

Известие

Icon
Error

OK


РЕКЛАМА
Форум MoitePari.bg  »  ЗАСТРАХОВКИ  »  Застраховка "Живот"  »  Подвеждаща информация за застраховка "Живот" при потребителски кредит
Подвеждаща информация за застраховка "Живот" при потребителски кредит
Сподели
  • LinkBack Topic URL LinkBack Topic URL
  • Retweet тази тема Retweet тази тема
  • Сподели темата в Google+ Сподели темата в Google+
  • Харесай тази тема Харесай тази тема
  • Share on Facebook Share on Facebook
  • Digg this Topic Digg this Topic
  • Reddit this Topic Reddit this Topic
  • Share on Tumblr Share on Tumblr
Опции
  • Следи тази тема Следи тази тема
  • Принтирай тази тема Принтирай тази тема
Изглед
  • » Всички отговори са отворени
  • Списък с всички отговори
Отиди на последния отговор Отиди на първото непрочетено
Предишна тема Следваща тема
A.M.  
#1 Публикувано : 26 юни 2018 г. 11:55:26(UTC)
A.M.

Ранк: Новак

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 26.6.2018 г.(UTC)
Публикации: 2

РЕКЛАМА
Здравейте , виждам, че отговорите от екипа Ви са доста компетентни. Бих искал при възможност от Ваша страна да изкажете своето компетентно мнение. Разговарях с определена банка с цел да предоговорим текущото задължение към нея (потребителски кредит). Като искам да изпадна в малка предистория разбира се, а именно: че непосредствено преди подписването на кредита разговаряхме с управителя на клона, в който същия е изтеглен, като през цялото време ме убеждаваше, че към кредита е включена и застраховка кредитна протекция, което лично мен много ме устройва поради простата причина, че всеки един кредит теглен и погасяван от мен е бил с такава протекция (застраховка при загуба на доход и живот при временна работоспособност). Така, наложи се миналата година да претърпя операция като преди същата , както и след нея продължителността на болничния беше доста дълъг, за което предоставих необходимите документи на банката, като разбира се оказа, че същата застраховка покрива само и единствено събитията "смърт" и "трайна неработоспособност над 70%". В последствие ме освободиха от работа, което отново е предпоставка за застрахователно събитие , което "уж" било включено във въпросната полица - да грешка човек преди да подпише трябва да чете! Считам, че практиката на банката и в частност на управителя тогава са били силно подвеждащи, което е проява на некоректност от нейна страна към своите клиенти. Наложи ми се да чета сега, да преразглеждам документите и договора , полиците и всичко останало подписано между мен и банката, с оглед на факта, че към момента имам една просрочена вноска , опитах се да проведа разговор със тях с цел предоговаряне на условия, но държанието на управителя (различен от този с който подписахме договора) отново беше изключително нагло като се обърна с думите към мен , цитирам: "ами намерете си друга банка, която да Ви даде по-добри условия". Днес след детайлно преразглеждане на документите ми направи силно впечатление, че договора подписан помежду ни с банката и по-точно копието , което те са ми предоставили не подписано и подпечатано от тяхна страна. Моля за Вашето компетентно мнение по този казус!
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите

Искате ли да се присъедините към дискусията?! Влизане във вашия Форум MoitePari.bg профил във форумаили регистрация нов профил във форума. Или свържи чрез Facebook  Google

Върни се най-отгоре  
Николай Устамитев  
#2 Публикувано : 26 юни 2018 г. 12:53:12(UTC)
Николай Устамитев

Ранк: Advanced Member

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 26.9.2016 г.(UTC)
Публикации: 487
Мъж
Bulgaria
Място: Sofia

Благодарност: 35 пъти
Имаш 51 благодарности (сърца) за 41 публикация (и)
Здравейте А.М. Вие сте описали една доста често срещана ситуация при теглене на потребителски кредит и включена към нея PPI - Payment Protection Insurance или както сте го нарекли кредитна протекция. Поздравявам Ви за това, че сте го направили, защото доста хора не желаят да го правят. Коментарът ми по този казус е: Застраховките, които се предлагат от банкови служители обикновено не се познават добре от самите служители. Много често тези продукти са на съвсем друга компания, в смисъл, че не са от една и съща финансова група. Понякога условията са доста специфични и кредитните консултанти в банките са "далече" от тях. При попълване на Личната Здравна Декларация също ни внушават, че всичко е формално, което е далече от истината. Защото при щета застрахователната компания много внимателно ще търси несъответствие между отговорите в Декларацията и реалността. И вероятността за отказ на претенцията (плащането на компенсация по застраховка) нараства. Това става, защото служителите имат различни таргети, спуснати от централите си и правят много неща, в собствен интерес, а не в интерес на клиента. Като финал: Не става ясно, кога е изтеглен кредитът, но сега лихвите са на най-ниско ниво. Можете да се възползвате от това обстоятелство и да рефинансирате кредита си. По Закона за потребителския кредит това може да се случи по всяко време и е без такса предсрочно погасяване, ако не е с фиксирана лихва. Има проблем с просрочената вноска обаче и това вероятно е отразено в ЦКР. Ако всичко това ви се струва трудно, по-добре ползвайте консултантите на Кредитланд http://www.creditland.bg/. Те ще Ви консултират безплатно. Ще изследват процеса и най-вероятно ще дадат решение, което ще Ви удовлетвори. Вярвам, че бях полезен. Хубав ден и успех.
Николай Устамитев ДФК® (Дипл. финансов консултант®) 088 598 3303; n.ustamitev@gmail.com http://creditland.bg http://moitepari.bg
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
A.M.  
#3 Публикувано : 26 юни 2018 г. 13:11:58(UTC)
A.M.

Ранк: Новак

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 26.6.2018 г.(UTC)
Публикации: 2

Здравейте г-н Устамитев, благодаря Ви за компетентното мнение. Старая се да бъда прагматичен и сключването на такъв тип застраховки някой хора го разглеждат като един излишен разход, но не и аз. Той може да спести доста главоболия в бъдеще време, които за съжаление в момента имам аз именно заради липсата на такава. Компетентни или не , след като предлагат дадена услуга , съответните банки би следвало да носят и отговорност в тази насока, в крайна сметка задължение на всеки един търговец е да предоставя обучение и квалификация на своите служители, с цел осигуряване на адекватно и качественото обслужване на клиентите. Това са елементарни търговски правила, които би следвало всеки търговец да спазва, но уви не е така. Най-логично е тази практика за предлагане на тези продукти от страна на банките при липса на знания и качества от техните служители да бъде прекратена, за мен лично това са "нелоялни търговски практики" , които по своя страна са наказуеми, което смятам да направя, като съм започнал консултации с моя адвокат за действията , които ще предприемем срещу въпросната банка , както и по-горе казах и заради факта, че в договора липсват задължителните реквизити подпис и печат. P.S. банковия кредит е изтеглен лятото на 2016 г. , като до м. май е плащан коректно без ден просрочие и към момента не е подадена информация към ЦКР , тъй като все още не е изтекъл срока за подаване на такава информация към БНБ ( до колкото знам 30 дни). Относно рефинансирането е много трудно , тъй като както казах в поста от Октомври трудовия договор е прекратен, а от началото на 2018 година съм самоосигуряващо се лице.
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
Потребители разглеждащи тази тема
Guest
Форум MoitePari.bg  »  ЗАСТРАХОВКИ  »  Застраховка "Живот"  »  Подвеждаща информация за застраховка "Живот" при потребителски кредит
Прескочи форума  
 Легенда и достъп до страницата...
Вие не можете да публикувате нови теми в този форум
Вие не можете да отговоряте на теми в този форум
Вие не можете да триете Ваши публикации в този форум
Вие не можете да редактирате Ваши публикации в този форум
Вие не можете да създавате анкети в този форум
Вие не можете да глаусвате в анкети, в този форум