• Кредити
      • Ипотечни кредити
      • Сравнение на оферти
      • Каталог
      • Бързи ипотечени кредити
      • Кредитна консултация
      • Потребителски кредити
      • Сравнение на оферти
      • Каталог
      • авто кредити и лизинги
      • Студентски кредити
      • Бързи кредити
      • Сравнение на оферти
      • Бързи бизнес кредити
      • Бързи ипотечени кредити
      • Съвети
  • Картови продукти
  • Спестявания
      • Ипотечни кредити
      • Сравнение на оферти
      • Каталог
      • Бързи ипотечени кредити
      • Кредитна консултация
      • Потребителски кредити
      • Сравнение на оферти
      • Каталог
      • авто кредити и лизинги
      • Студентски кредити
      • Ипотечни кредити
      • Сравнение на оферти
      • Бързи бизнес кредити
      • Бързи ипотечени кредити
      • Съвети
  • Застраховки
  • Калкулатори
  • Новини и съвети
  • Почивки
Добре дошли! За да се възползвате от всички функции, моля Вход или Регистрация.
  • Форум
  • Активни теми
  • Търси
  • Вход
  • Регистрация
РЕКЛАМА

Известие

Icon
Error

OK


РЕКЛАМА
Форум MoitePari.bg  »  ФИНАНСОВИ КОНСУЛТАЦИИ  »  Кредитни консултации  »  Ползи при ползване на услугите на кредитен консултант
Ползи при ползване на услугите на кредитен консултант
Сподели
  • LinkBack Topic URL LinkBack Topic URL
  • Retweet тази тема Retweet тази тема
  • Сподели темата в Google+ Сподели темата в Google+
  • Харесай тази тема Харесай тази тема
  • Share on Facebook Share on Facebook
  • Digg this Topic Digg this Topic
  • Reddit this Topic Reddit this Topic
  • Share on Tumblr Share on Tumblr
Опции
  • Следи тази тема Следи тази тема
  • Принтирай тази тема Принтирай тази тема
Изглед
  • » Всички отговори са отворени
  • Списък с всички отговори
Отиди на последния отговор Отиди на първото непрочетено
Предишна тема Следваща тема
D.N  
#1 Публикувано : 27 септември 2016 г. 9:56:45(UTC)
D.N

Ранк: Новак

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 16.9.2016 г.(UTC)
Публикации: 7
Bulgaria

Благодарност: 3 пъти
Здравейте, Съвсем скоро ми предстои да закупя имот и съответно, за да направя покупката ще трябва да изтегля кредит. Някои от Вас ползвал ли е услугите на кредитен консултант и знае ли какви са предимствата за мен в този случай? Колко струва една такава консултация? Благодаря на всички отзовали се.
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите

Искате ли да се присъедините към дискусията?! Влизане във вашия Форум MoitePari.bg профил във форумаили регистрация нов профил във форума. Или свържи чрез Facebook  Google

Върни се най-отгоре  
Евгения Стайкова  
#2 Публикувано : 30 септември 2016 г. 14:44:43(UTC)
Евгения Стайкова

Ранк: Новак

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 30.9.2016 г.(UTC)
Публикации: 7
Жена
Bulgaria
Място: Казанлък

Имаш 1 благодарности (сърца) за 1 публикация (и)
РЕКЛАМА
Здравейте, решението за закупуване на жилище или друг имот е важно за цялото семейство. Към този проблем трябва да се подходи максимално отговорно. Всеки от нас знае това, но не всички за пристъпвали към подобно действие. За повечето от нас избора на жилище е по-лесен акт, отколкото теглене на кредит при необходимост. И това е вярно. При наличието на огромен брой банки и други подобни институции, както и на огромен брой предлагани от тях продукти, които във времето се променят, лесният избор е просто невъзможен . В сайтовете си банките предоставят не малка информация, но препускайки от сайт на сайт или от офис на офис, клиентите все повече се объркват в морето информация. А грешката може да бъде фатална! За да улеснят този процес, кредитните консултанти предлагат безплатни консултации до окончателното усвояване на кредита. Получавайки достатъчно информация, необходима за определяне на Вашия кредитен профил, те Ви насочват към онези банки, към които има най-голяма вероятност същият да бъде одобрен. С това спестявате не само време, но и много средства, особено ако целта е по-голям размер на кредита. Това, което изпълнява кредитният инспектор в една банка, тук се извършва от кредитните консултанти, но....за разлика от тях те Ви посочват в коя от потенциалните банки кредитът би бил най-изгоден. Следователно спестявате средства от такси за кандидатстване в неправилните банки, средства от начислени лихви, от начислени такси по обслужване през целия им период. А тези средства могат да бъдат в хиляди лв. Такъв тип услуга е уникална и няма къде да бъде получена, освен при банковите кредитни посредници. [/b][/b] Нерядко, използвайки редовните си контакти, банковите посредници биха могли да договорят по-изгодни условия за Вас пред съответната банка. Това, което сам клиентът няма как да постигне. На база на своя опит и професионални познания, те биха могли да насочат всяко едно Ваше действие, така че тегленето на кредит да завърши успешно. Нерядко кредитните инспектори, съобразявайки се с осведомеността на кредитния консултант, сами предлагат по-изгодното решение на своя клиент. Случва се клиентите, непознавайки условията за отпускане на банкови кредити, сами да се отказват от своето намерение. Естествено това може да възпрепятства закупуването на имота. Тук отново идва помощта на кредитните консултанти. Ако има реална възможност той да бъде изтеглен дори в една единтсвена банка, те ще Ви я посочат и Вие ще останете изключително доволни. Затова не пропускайте прекрасната възможност да бъдете консултирани и подпомогнати при избора си на кредит от банковите посредници. Те са безпристрастни, защото тяхната услуга е ориентирана към Вас - клиентите, а не към банките!
Евгения Стайкова кредитен консултант Казанлък 6100 пл."Севтополис" 15А, ет.2, офис № 9 GSM: +359899381605, е-mail:evnista@abv.bg
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
Ива Ангелова  
#3 Публикувано : 30 септември 2016 г. 14:53:05(UTC)
Ива Ангелова

Ранк: Advanced Member

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 26.9.2016 г.(UTC)
Публикации: 106
Жена
Bulgaria
Място: Варна

Благодарност: 10 пъти
Имаш 32 благодарности (сърца) за 27 публикация (и)
Здравейте, Услугите на Кредитните Консултанти от Кредитланд са безплатни за клиентите. Предимствата за Вас от такава консултация са, че ще получите селектирани най-добрите оферти на банковия пазар към момента , съобразени с Вашия кредитен профил, желания и възможности. Професионалната помощ от Кредитен Консултант ще Ви спести времето , което бихте отделили, за да се ориентирате в специфики, разлики, предимства и недостатъци на многообразието от банкови продукти и услуги. Чрез Кредитния Консултант бихте могли да договорите с банковите институции по-благоприятни за Вас финансови условия, които не бихте получили на индивидуално запитване. Кредитният консултант ще продължи да Ви консултира и след приключване на сделката ,за целия период , в който обслужвате кредита и ще Ви информира за настъпилите новости и тенденции на финансовия и кредитен пазар. Обикновено срокът на един кредит обхваща дълъг период от време, в който като следствие от промени в законодателството или от чисто пазарни механизми могат да настъпят промени по лихвени и/или други важни параметри от Вашия кредит. В този случай можете да разчитате, че Кредитният Консултант ще Ви помогне да предоговорите по-добри условия по настоящия си кредит или да го рефинансирате в друга банка, ако това е по-изгодно за Вас. За повече информация можете да посетите нашия сайт : http://www.creditland.bg , където в секцията Консултанти : http://www.creditland.bg...ultanti/Konsultanti.aspx можете да изберете Кредитен Консултант според населеното място, което е най-удобно за Вас, а в секцията –Мнения от клиенти : http://www.creditland.bg/info/QnA/ да разгледате оценките за нашите услуги от клиенти , с които вече сме работили. Успех от екипа на Creditland !

Редактирано от потребител 30 септември 2016 г. 15:01:51(UTC)  | Причина: Не е посочена

Ива Ангелова Финансов и Кредитен консултант Моб.тел. : 087 957 9587 e: iva@creditland.bg http://www.creditland.bg/
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
D.N  
#4 Публикувано : 30 септември 2016 г. 15:11:14(UTC)
D.N

Ранк: Новак

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 16.9.2016 г.(UTC)
Публикации: 7
Bulgaria

Благодарност: 3 пъти
Здравейте на всички, Благодаря за разяснението. Беше полезно за мен. Можете ли да ми предоставите ориентировъчна цена на тази услуга и колко струва една консултация от кредитен консултант? Благодаря предварително.
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
Ива Ангелова  
#5 Публикувано : 30 септември 2016 г. 15:21:32(UTC)
Ива Ангелова

Ранк: Advanced Member

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 26.9.2016 г.(UTC)
Публикации: 106
Жена
Bulgaria
Място: Варна

Благодарност: 10 пъти
Имаш 32 благодарности (сърца) за 27 публикация (и)
Здравейте, Цитирам първото изречение от моя пост : Услугите на Кредитните Консултанти от Кредитланд са безплатни за клиентите. Клиентът не дължи такса или сума под каквато и да било форма, на нито един етап от консултацията и независимо от броя консултации.
Ива Ангелова Финансов и Кредитен консултант Моб.тел. : 087 957 9587 e: iva@creditland.bg http://www.creditland.bg/
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
РЕКЛАМА
D.N  
#6 Публикувано : 30 септември 2016 г. 15:25:46(UTC)
D.N

Ранк: Новак

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 16.9.2016 г.(UTC)
Публикации: 7
Bulgaria

Благодарност: 3 пъти
Благодаря още веднъж. Уточнението беше важно за мен. Поздрави,
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
dgy  
#7 Публикувано : 03 ноември 2016 г. 12:53:42(UTC)
dgy

Ранк: Новак

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 2.11.2016 г.(UTC)
Публикации: 5
Bulgaria
Място: Burgas

Безплатен обяд няма. Никой не работи за без пари. След като кредитополучателя не плаща за консултациите значи плащат банките. Банките организират кампании сред своите консултанти и ги стимулират финансово за брой докарани клиенти. Сега се замислете върху изречението, че консултанта защитава вашите интереси. Дали? Ако в момента дадена банка е в подобна кампания и е обещала по-голям комисионна за достигане на определен обем от даден консултант? Не забравяйте - който плаща той поръчва музиката! На пазара на ипотечни кредити конкуренцията е жестока и разликите между продуктите са тънки. Кой би ви консултирал по -добре - този на когото ВИЕ плащате или този на когото БАНКАТА плаща. Помислете върху това.
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
Ива Ангелова  
#8 Публикувано : 04 ноември 2016 г. 8:39:20(UTC)
Ива Ангелова

Ранк: Advanced Member

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 26.9.2016 г.(UTC)
Публикации: 106
Жена
Bulgaria
Място: Варна

Благодарност: 10 пъти
Имаш 32 благодарности (сърца) за 27 публикация (и)
dgy, скептицизмът и недоверието са здравословни когато са мотив за търсене на информация, не за прибързани, привидно логични съждения. Консултант, който не действа в интерес на клиента , би бил изхвърлен от пазара по естествен пазарен механизъм - недоволни клиенти. Защото пропускате, че информацията с която работим е масово достъпна, както в мрежата, така и при посещение на място. И никой клиент няма да вземе решение , обвързващо го финансово за 20-25-30 години , без да направи собствени проучвания, анализи и разчети. Всъщност клиентът е този , който " поръчва музиката" , защото от него зависи дали ще има сделка или не- при клиенти с добър кредитен профил. При клиенти, които имат особености в кредитния профил - работим в посока търсене на изключения от общите правила. Така, че клиентите и техният интерес са в центъра на работата ни, защото те са хората , които биха ни препоръчали и довели нови клиенти или напротив - биха дали отрицателни отзиви за нас и отблъснали потенциални такива. Работата за еднократна комисионна без визия за бъдещето в условия на конкурентен пазар и масова информираност е несериозна и с " предварително предизвестена смърт". Естествено , във всяка професия има практикуващи по този начин , но това не е основание да се извежда като правило за професията. Въпрос повече на личностни качества на практикуващия, нямащи връзка с професионалната област. Хубав ден Ви желая!
Ива Ангелова Финансов и Кредитен консултант Моб.тел. : 087 957 9587 e: iva@creditland.bg http://www.creditland.bg/
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
goblenka  
#9 Публикувано : 04 ноември 2016 г. 13:04:52(UTC)
goblenka

Ранк: Advanced Member

Репутация:

Групи: Registered, CMS_Users
Присъединен : 16.9.2016 г.(UTC)
Публикации: 280
Място: България

Благодарност: 3 пъти
Имаш 24 благодарности (сърца) за 20 публикация (и)
Да разбирам ли, че таргет групата на КЛ с проблеми е привлякла вниманието на кредиторите и те разработват нещо за техните проблеми? Ако да - аплодисменти! Дано продуктът излезе по-скоро на пазара. Ако не - дано започнат да го работят. Има нужда от такъв.
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
dgy  
#10 Публикувано : 06 ноември 2016 г. 13:39:58(UTC)
dgy

Ранк: Новак

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 2.11.2016 г.(UTC)
Публикации: 5
Bulgaria
Място: Burgas

goblenka - не, не е влязъл в полезрението и не се разработват продукти. Точно обратното - банките засилват консервативността в своите политики. За съжаление това се дължи на напускането на сектора от истински банкери и навлизането на все повече чиновници. Ива Ангелова - много думи и нищо съществено за казване. Ако фин. консултиране се базираше само на общодостъпна информация хората нямаше да имат нужда от тази услуга. Както казах разликите в продуктите са доста тънки и е много лесно клиента да се манипулира. А това, че пазарът щял да изхвърли някой са абсолютни глупости. Клиента в повечето случаи не разбира, че е имало и по-изгодни за него варианти защото се доверява на въпросният консултант. Ако аз съм ви началник и ви поставя задача това тримесечие да направите 5 кредита в банка Х, щото имат промоция към клиенти и към нас вие накъде ще насочите потенциалните кандидати? А ще ги информирате ли за политиката на банките да инструктират оценителите как да занижават умишлено пазарните оценки за да могат да финансират реално по-малък лихвен процент?А ще му кажете ли, че тази банка ще му загуби един месец за одобрение, или ще му кажете, че има една друга банка, която може да го одобри за 2 дена, но лихвата е с 0,5% по-висока? А ще му обясните ли, че като плати за пазарна оценка към дадена банка и тя него одобри той пак ще плаща за да може да я променят за нуждите на другата банка? А ще му кажете ли, че банката за последните 6 месеце е вдигнала таксите си 3 пъти? Силно се съмнявам не само дали ще му ги кажете, а и дали въобще знаете тези и други данни за конкретната банка. На вас ви се плаща за да привличате клиенти и вие ще го правите по възможно най-добрия начин, така че хем клиента да остане с чувството на удовлетвореност хем вашия работодател да е доволен. Това обаче не винаги означава, че клиента е получил възможно най-доброто. Занимавам се с кредитиране от 2004г и съм пределно наясно какво говоря. Политиките на банките да плащат комисионни на посредници деформира пазара за фин. консултиране и подвежда хората, че могат да получат безплатно висококачествена услуга. Когато банките спрат да плащат комисионни за докарани клиенти тогава ще се разбере кой фин. консултант колко струва на пазара. Приятен ден и на Вас!
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
РЕКЛАМА
goblenka  
#11 Публикувано : 07 ноември 2016 г. 6:56:51(UTC)
goblenka

Ранк: Advanced Member

Репутация:

Групи: Registered, CMS_Users
Присъединен : 16.9.2016 г.(UTC)
Публикации: 280
Място: България

Благодарност: 3 пъти
Имаш 24 благодарности (сърца) за 20 публикация (и)
Здравейте! Започнах да чета и се смутих. Дано грешката е моя, но... Написаното, че не се разработва продукт за клиенти с проблеми не е мое. Мой е въпросът, дали се работи някъде по темата. Помислих, че съм сбъркала и с мястото на въпроса си. Прикачих го към отговора на Ива за песимизма, в темата : ... дали ще ме одобрят... Видях го в темата за консултанти. Ако аз съм причинила хаос, много се извинявам. Много! Иначе, Ива задава въпроси, на които си струва да се отговори честно. Дали, при спуснат план, независимо дали има промоция / добавката е моя /, бихте казали на клиента, че друга институция предлага по-изгоден продукт? Мисля, че честният отговор е не. Това ще се тълкува като нелоялност към институцията и не е нелоялност към клиента. Консултанта е длъжен да консултира и промотира продуктите на институцията. Да му помогне да избере най-изгодният от тях. Не му е работа да сравнява продуктите на другите институции.Това е работа на клиента. Проблемът е, че той иска на всяка цена заема и не е достатъчно образован, или мотивиран, да проучва пазра. Където му кажат Да, от там взима. Преди това доста си е натамънил финансивите данни. После истината лъсва. "Нямам пари! Не мога да плащам! " Извинявам се още веднъж за причиненият хаос.
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
Ива Ангелова  
#12 Публикувано : 07 ноември 2016 г. 22:53:51(UTC)
Ива Ангелова

Ранк: Advanced Member

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 26.9.2016 г.(UTC)
Публикации: 106
Жена
Bulgaria
Място: Варна

Благодарност: 10 пъти
Имаш 32 благодарности (сърца) за 27 публикация (и)
1. Ива Ангелова - много думи и нищо съществено за казване. Отговор : Това, че вие не сте разбрал, не е показателно 2. Ако фин. консултиране се базираше само на общодостъпна информация хората нямаше да имат нужда от тази услуга. Отговор : Информацията е общодостъпна, но за хората е трудоемко да я събират, анализират и интерпретират. Този, който се е наел сам да го прави, рано или късно се обръща към консултант. 3. Както казах разликите в продуктите са доста тънки и е много лесно клиента да се манипулира. Отговор : Ако са толкава тънки, то за клиента няма съществено значение и няма как да го ощетим . И между другото, обръщаме внимание и на тънките разлики. 4. А това, че пазарът щял да изхвърли някой са абсолютни глупости. Клиента в повечето случаи не разбира, че е имало и по-изгодни за него варианти защото се доверява на въпросният консултант. Отговор : Има клиенти които идват при нас с вече предварително събрана информация , а други впоследствие проверяват достоверността на това, което сме ги консултирали. Явно не работите с клиенти. 5. Ако аз съм ви началник и ви поставя задача това тримесечие да направите 5 кредита в банка Х, щото имат промоция към клиенти и към нас вие накъде ще насочите потенциалните кандидати? Отговор : Ласкаете се , че можете да ми бъдете началник с този начин на мислене. Въобще не работим по този начин – поне не и в Кредитленд, за другите не зная. И никога никой не ми е спускал план . 6. А ще ги информирате ли за политиката на банките да инструктират оценителите как да занижават умишлено пазарните оценки за да могат да финансират реално по-малък лихвен процент? Отговор : Разбира се . Но не всички банки имат такива практики- не обобщавайте. 7. А ще му кажете ли, че тази банка ще му загуби един месец за одобрение, или ще му кажете, че има една друга банка, която може да го одобри за 2 дена, но лихвата е с 0,5% по-висока? Отговор : Да,правим го. Бързината си има цена и клиентите го разбират. 8. А ще му обясните ли, че като плати за пазарна оценка към дадена банка и тя него одобри той пак ще плаща, за да може да я променят за нуждите на другата банка? Отговор : Може да се наложи промяна, а може и да не се наложи. Вие предлагате клиентът да не кандидатства в някоя банка, щото могат да не го одобрят и после пак да прави пазарна оценка ?! ?! 9. А ще му кажете ли, че банката за последните 6 месеце е вдигнала таксите си 3 пъти? Силно се съмнявам не само дали ще му ги кажете, а и дали въобще знаете тези и други данни за конкретната банка.- Отговор – Това , какво аз знам, вие просто няма как да знаете. 10. На вас ви се плаща за да привличате клиенти и вие ще го правите по възможно най-добрия начин, така че хем клиента да остане с чувството на удовлетвореност хем вашия работодател да е доволен. Това обаче не винаги означава, че клиента е получил възможно най-доброто.- Отговор – отново предполагате някакви неща, с които не сте наясно. 11. Занимавам се с кредитиране от 2004г и съм пределно наясно какво говоря. Отговор – Ами добре. Smile Браво на Вас. Надявам се да някой да има полза от знанията Ви. 12. Политиките на банките да плащат комисионни на посредници деформира пазара за фин. консултиране и подвежда хората, че могат да получат безплатно висококачествена услуга. Отговор : Това май е лично Ваше мнение, неподкрепено от никакви доказателства. 13. Когато банките спрат да плащат комисионни за докарани клиенти тогава ще се разбере кой фин. консултант колко струва на пазара. Отговор : Ами да направим референдум – колко клиенти са съгласни те да плащат за услугата ? Smile Ако имате някакви доказателства в подкрепа на тезата си – чакаме. Защото досега чухме само лични размисли и страсти по темата. Поздрави,
Ива Ангелова Финансов и Кредитен консултант Моб.тел. : 087 957 9587 e: iva@creditland.bg http://www.creditland.bg/
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
Деян Василев  
#13 Публикувано : 08 ноември 2016 г. 14:10:36(UTC)
Деян Василев

Ранк: Администратор

Репутация:

Групи: Registered, Administrators
Присъединен : 20.7.2016 г.(UTC)
Публикации: 4
Място: София

Благодарност: 14 пъти
Здравейте dgy, съжалявам, че не знам цялото ви име, би било добре дискусията да не е с анонимен събеседник, но така или иначе ако се фокусираме върху аргументите бих желал да коментирам следното. Първо, мисля, че доста подценявате клиентите, тъй като в наши дни те са много по-информирани, отколкото може да си представите. Всички могат да сравняват ипотечните кредити по ГПР лесно и бързо, така че са много добре запознати със стандартните и преференциални оферти на банките. Второ, голяма част от клиентите идват при кредитния консултант след като са били в една, две, три или повече банки, получи ли са оферти и са се объркали - не знаят коя е най-изгодната оферта за тях и имат нужда от професионално, експертно и независимо мнение. Трето, имаме не малко случаи когато клиент не се класира за най-изгодната оферта, защото не му достигат доходи, или търси прекалено голямо финансиране - тогава битката е да намерим максимално финансиране на клиента - т.е. задачата, която е поставена на кредитния консултант е от съвсем друго естество. Четвърто, консултантите на Кредитланд получават една и съща комисионна независимо към коя банка се насочи клиента, така че наистина са напълно неутрални и нямата никакъв стимул да предубеждават клиента за една банка или друга. Ние работим с 15 банки от 10 години и сме доказали своята коректност към клиентите. Без безупречна репутация няма фирма, която да може да оцелее на този взискателен пазар. Нека да обърнем вашия коментар така: каква би била загубата за клиента, недобавената стойност, ако трябва сам да обикаля от банка на банка, да се сблъсква с търговските уловки на всяка една банка вместо да дойде на едно място и да получи обективен съвет за преимуществата и недостатъците на всяка една оферта? Мисля, че е очевидно коя опция добавя повече стойност за клиента. Забележка: в целия по-горен коментар изключвам брокерите на недвижими имоти и други развездачи по банки, които не предоставят кредитна консултация, имат сключени договори само с една, две банки и наистина със своето агресивно търговско поведение по-скоро ощетяват клиента, отколкото да помагат. Надявам се с новоприетата наредба за кредитните посредници тези практики да бъдат прекратени.
Оригинално публикувано от: dgy Отиди до цитираната публикация
Безплатен обяд няма. Никой не работи за без пари. След като кредитополучателя не плаща за консултациите значи плащат банките. Банките организират кампании сред своите консултанти и ги стимулират финансово за брой докарани клиенти. Сега се замислете върху изречението, че консултанта защитава вашите интереси. Дали? Ако в момента дадена банка е в подобна кампания и е обещала по-голям комисионна за достигане на определен обем от даден консултант? Не забравяйте - който плаща той поръчва музиката! На пазара на ипотечни кредити конкуренцията е жестока и разликите между продуктите са тънки. Кой би ви консултирал по -добре - този на когото ВИЕ плащате или този на когото БАНКАТА плаща. Помислете върху това.

Редактирано от потребител 08 ноември 2016 г. 16:34:02(UTC)  | Причина: Не е посочена

Върни се най-отгоре
WWW
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
Потребители разглеждащи тази тема
Guest
Форум MoitePari.bg  »  ФИНАНСОВИ КОНСУЛТАЦИИ  »  Кредитни консултации  »  Ползи при ползване на услугите на кредитен консултант
Прескочи форума  
 Легенда и достъп до страницата...
Вие не можете да публикувате нови теми в този форум
Вие не можете да отговоряте на теми в този форум
Вие не можете да триете Ваши публикации в този форум
Вие не можете да редактирате Ваши публикации в този форум
Вие не можете да създавате анкети в този форум
Вие не можете да глаусвате в анкети, в този форум