• Кредити
      • Ипотечни кредити
      • Сравнение на оферти
      • Каталог
      • Бързи ипотечени кредити
      • Кредитна консултация
      • Потребителски кредити
      • Сравнение на оферти
      • Каталог
      • авто кредити и лизинги
      • Студентски кредити
      • Бързи кредити
      • Сравнение на оферти
      • Бързи бизнес кредити
      • Бързи ипотечени кредити
      • Съвети
  • Картови продукти
  • Спестявания
      • Ипотечни кредити
      • Сравнение на оферти
      • Каталог
      • Бързи ипотечени кредити
      • Кредитна консултация
      • Потребителски кредити
      • Сравнение на оферти
      • Каталог
      • авто кредити и лизинги
      • Студентски кредити
      • Ипотечни кредити
      • Сравнение на оферти
      • Бързи бизнес кредити
      • Бързи ипотечени кредити
      • Съвети
  • Застраховки
  • Калкулатори
  • Новини и съвети
  • Почивки
Добре дошли! За да се възползвате от всички функции, моля Вход или Регистрация.
  • Форум
  • Активни теми
  • Търси
  • Вход
  • Регистрация
РЕКЛАМА

Известие

Icon
Error

OK


РЕКЛАМА
Форум MoitePari.bg  »  КАРТИ  »  Дебитни карти  »  Неправомерно използване на дебитна карта
Неправомерно използване на дебитна карта
Сподели
  • LinkBack Topic URL LinkBack Topic URL
  • Retweet тази тема Retweet тази тема
  • Сподели темата в Google+ Сподели темата в Google+
  • Харесай тази тема Харесай тази тема
  • Share on Facebook Share on Facebook
  • Digg this Topic Digg this Topic
  • Reddit this Topic Reddit this Topic
  • Share on Tumblr Share on Tumblr
Опции
  • Следи тази тема Следи тази тема
  • Принтирай тази тема Принтирай тази тема
Изглед
  • » Всички отговори са отворени
  • Списък с всички отговори
Отиди на последния отговор Отиди на първото непрочетено
Предишна тема Следваща тема
В.Томов  
#1 Публикувано : 10 март 2017 г. 19:29:45(UTC)
В.Томов

Ранк: Новак

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 8.3.2017 г.(UTC)
Публикации: 2
Bulgaria
Място: Elena

Имаш 1 благодарности (сърца) за 1 публикация (и)
РЕКЛАМА
Здравейте, Предварително се извинявам,ако въпросът ми не е в подходящ форум.Проблемът,с който Ви занимавам,не съм и сънувал,че ще се случи на мен.Пенсионер съм,живея в доста уединено място(на 12 км. от гр.Елена).Но нека Ви запозная с фактите:Ползвам Булбанк онлайн при Уникредитбулбанк.На 19.01.2017 при проверка на сметката ми (тя е в левове) установявам,че салдото ми е колкото трябва да бъде,но разполагаемата сума е значително по-малка.Веднага се обаждам в центъра за обслужване на клиенти на банката в София(02/9337333) и от там ми казват че виждат две транзакции от по 50 долара направени на 18.01 (предния ден).Попитаха ме дали аз съм ги правил и при моя отказ заявиха че веднага блокирват картата ми,а аз да направя рекламация в най-близкия клон на банката(той е в Елена).След това обаждане веднага направих обаждане и до този клон(от там ми е издадена и картата).Отговориха ми,че нищо не могат да направят по телефона и да дойда при тях.На 24.01 отидох преди обяд (подчертавам това-около 9,30-10 часа)понеже по-рано беше почти невъзможно-снежната ситуация тогава беше такава,че придвижването в общината зависеше изцяло от работата на снегорините.Направих рекламацията.Казаха ми че не виждам в моята разпечатка транзакциите,понеже не били още осчетоводени.Тук е мястото да кажа че при преглеждане на моята разпечатка после у дома видях,че същия ден(24.01)в 12:01:37и 38 са извършени(осчетоводени)двете спорни транзакции.Не разбирам защо,след като още на 19.01 ги оспорих,че не са от мене.Междувременно ми издадоха нова дебитна карта. От тогава чакам решение(уведомление )от банката за предприети от нея действия и така и не съм получил нищо.Не ми дадоха копие от рекламацията. Питах няколко пъти и в нашия клон в Елена и в централата в София,но отговорът е общо взето да чакам. Това са фактите.От прочетеното от мене в различни сайтове по подобни казуси ,по моето скромно мнение съм направил нужното.Аз съм по-слабата страна в отношението с могъща банка и не знам какви мерки по-нататък биха били полезни за мене-Комисията за защита на потребителите ? Какво бихте ме посъветвали? Картата никога не е напускала портмонето ми,живеем усамотено със съпругата ми,на по 70 години сме,живеем от пенсиите си. Благодаря за вниманието Томов 1.JPG (94kb) Свалено 3 пъти. 4.JPG (64kb) Свалено 2 пъти. 5.JPG (73kb) Свалено 3 пъти. 2.jpg (201kb) Свалено 5 пъти. 3.jpg (201kb) Свалено 4 пъти.

Редактирано от модератор 13 март 2017 г. 16:45:38(UTC)  | Причина: Не е посочена

Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите

Искате ли да се присъедините към дискусията?! Влизане във вашия Форум MoitePari.bg профил във форумаили регистрация нов профил във форума. Или свържи чрез Facebook  Google

Върни се най-отгоре  
Десислава Николова  
#2 Публикувано : 14 март 2017 г. 15:02:46(UTC)
Десислава Николова

Ранк: Администратор

Репутация:

Групи: Registered, Administrators, Moderators
Присъединен : 22.7.2016 г.(UTC)
Публикации: 52

Благодарност: 32 пъти
Имаш 11 благодарности (сърца) за 9 публикация (и)
Здравейте, Г-н Томов. Правилно и в срок сте предприели нужните действия, за да бъдат предотвратени последващи злоупотреби със средствата Ви. Незабавно уведомяване на банката и блокирането на картата са първите стъпки, които трябва да се предприемат. Разбира се всяка банка има собствена процедура за разглеждане на жалби и възражения, но сроковете са заложени в "Закон за платежните услуги и платежните системи". Подавайки писмено възражението си е добре да бъде направено копие, което може да се ползва впоследствие. В срок от 7 дни банката трябва да Ви уведоми, като обикновено това става с получаване на писмо, в което се споменава, че ще започне разследване, за да установи на какво се дължи конкретната нередност. Тук е най-важно дa ce дoĸaжe пpeд издaтeля на картата, чe тя e изпoлзвaнa правомерно, например не сте дали ПИН кога си на друго лице и т.н. Накратко доказва се автентичността и точното изпълнение на платежната операция, като се спазват разпоредбите на чл. 56 от (ЗПУПС). След това разследване ако бъде установено, че наистина става въпрос за злоупотреба, банката възстановява липсваща сума. Чл. 57. (1) В случай на неразрешена платежна операция доставчикът на платежни услуги на платеца му възстановява незабавно стойността на неразрешената платежна операция и, когато е необходимо, възстановява платежната сметка на платеца в състоянието, в което тя би се намирала преди изпълнението на неразрешената платежна операция. (2) Възстановяването по ал. 1 се извършва незабавно след приключване на процедурата по чл. 56, но не по-късно от 21 дни след получаване на уведомлението по чл. 55 Или възстановяването става след като вътрешната проверка на банката приключи, но не по-късно от 21 дни след като сте уведомили банката за проблема. Ако се установи, че картодържателя не е успял да запази защитните характеристики на картата, например е съобщил ПИН кога си на някого банката възстановява неправомерно изтеглените суми в размер над 300 лв. Сумите до 300 лв. са за сметка на картодържателя. Чл. 58. (1) Разпоредбата на чл. 57 не се прилага и платецът понася загубите, свързани с всички неразрешени платежни операции, произтичащи от използването на изгубен, откраднат или незаконно присвоен платежен инструмент, когато платецът не е успял да запази персонализираните защитни характеристики на инструмента, до максимален размер, договорен между доставчика на платежни услуги и ползвателя, но не повече от 300 лв. Ако все пак банката напълно откаже да възстанови липсващите суми можете да се обърнете към Помирителна комисия за платежни спорове. Комисията прави свое разследване и е извънсъдебен способ за разрешаване на спорове между страните. След запознаване със случая, до един месец Комисията трябва да представи помирително предложение. Повече информация за това как функционира комисията можете да намерите на следния линк: http://www.moitepari.bg/...76742d790f46932ed10db76/ Надявам се, че съм била полезна. Поздрави,
Десислава Николова Финансов анализатор Е. desislava@moitepari.bg
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
mindcontrol  
#3 Публикувано : 16 март 2017 г. 23:16:42(UTC)
mindcontrol

Ранк: Advanced Member

Репутация:

Групи: Registered, CMS_Users
Присъединен : 30.9.2016 г.(UTC)
Публикации: 121
Място: България

Имаш 22 благодарности (сърца) за 21 публикация (и)
Здравейте, наистина неприятна ситуация. При неправомерни разплащания следва да Ви върнат сумата, с която сте ощетени. Комисията за защита на потребителите не съм убеден, че може да Ви свърши работа тук. Съветвам Ви да пуснето жалба до БНБ, сектор"Банков надзор". Надявам се да Ви бях полезен. Поздрави!
Върни се най-отгоре
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
В.Томов  
#4 Публикувано : 17 март 2017 г. 13:32:31(UTC)
В.Томов

Ранк: Новак

Репутация:

Групи: Registered
Присъединен : 8.3.2017 г.(UTC)
Публикации: 2
Bulgaria
Място: Elena

Имаш 1 благодарности (сърца) за 1 публикация (и)
Благодаря за изчерпателните съвети. Междувременно,тъй като банката пресрочи всякакви срокове,реших да напиша жалба до КЗП.Четох в доста сайтове,че това действа. И така стана.След 4 дена парите бяха в сметката ми. Поздрави и дано и аз да съм бил полезен. ТомовBigGrin
Върни се най-отгоре
thanks 1 потребител благодари на В.Томов за тази публикция.
Десислава Николова на 17.3.2017 г.(UTC)
  • Профил на потребителя
  • Виж всички публикации на потребителя
  • Виж благодарностите
Потребители разглеждащи тази тема
Guest
Форум MoitePari.bg  »  КАРТИ  »  Дебитни карти  »  Неправомерно използване на дебитна карта
Прескочи форума  
 Легенда и достъп до страницата...
Вие не можете да публикувате нови теми в този форум
Вие не можете да отговоряте на теми в този форум
Вие не можете да триете Ваши публикации в този форум
Вие не можете да редактирате Ваши публикации в този форум
Вие не можете да създавате анкети в този форум
Вие не можете да глаусвате в анкети, в този форум